13. syyskuuta 2013

♥ Anna Valentina

Meidän oli tarkoitus matkustaa Prahaan veljeni luokse syyskuun lopussa ja oon odottanut reissua ihan super innoissani! Suurin syy innostukseeni on asia jota oon koittanut pimittää reissuun asti, jotta olisin voinut laittaa tänne kuvan ihana Vaapukka sylissäni. Nyt veljeni on kuitenkin tulossa Suomeen, joten meidän matka siirtyy myöhemmäksi ja viimeistään nyt mun oli pakko tulla kertomaan teille!

Pikkuruinen Anna Valentina syntyi 14.7. Tsekeissä, jossa mun veli siis asuu ja voitte varmaan kuvitella millainen hinku meidän koko perheellä olisi ottaa vaan äkkiä lennot sinne! :-D Yhdet onnekkaat pääsevätkin tutustumaan Valentinaan ensi viikolla, me muut jäädään nuolemaan näppejämme lentokentälle sillä jonkun on hoidettava koiria sillä aikaa. Onneksi mekin nähdään Prahan porukka kuitenkin viimeistään Jouluna!


"Tiny hands, tiny feet
I've waited so long for us to meet."
♥♥♥

11 kommenttia :

  1. Kyllahan se on niin, etta isovanhemmat ensin! :) - Mama P.

    VastaaPoista
  2. Mä sainkin jo yhden kuvan sähköpostiin jokin aika sitten <3
    Voi että, ihana pieni. Harmi, jos teidän tapaaminen venyy jouluun asti. Vauvat kasvaa niin järkyttävän nopeasti. Meidänkin tyttö tuntuu jo niin isolta :') Lähetä munkin puolesta onnittelut veljellesi ja muulle perheelle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneks on sentään sähköpostit, puhelimet ja skypet. Ihania videoita ja kuvia tulee lähes päivittäin :') Vitsi meidän pitää kyl päästä teillekin kylään mahdollisimman pian! Kerron onnittelut, kiitos! Kiva kun kommentoit :-)

      Poista
  3. Voi kun toinen on suloinen :) Onnea, tätihän sinä taidat sitten olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! :-) Joo nyt mä oon täti ja kummitäti myös, me pidetään Fairy Godmother-juhlat heti kun päästään Prahaan :-)

      Poista
  4. Onnia onnia tätille!!! ja tietenni kaikille asianomasille :D

    VastaaPoista
  5. voi kuinka hän on kaunis! <3
    Maailma tarvitsee pieniä vaaleanpunaisia unelmia <3

    -Kati

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää kuva on ihan mun lempparikuva Valentinasta, niin suloinen! :-)♥

      Poista
  6. Kaunis nimi kauniilla tyttösellä<3 Terv.Itsekin monen lapsen täti

    VastaaPoista

Kiitos kommentista! ♥